23 de febrer, 2008

el marge

Amb molta il·lusió començo aquest bloc personal integrat a la xarxa santboiana de blocs.
La meva pretensió és divulgar totes les coses que m’apassionen i que us deixin el “poso” que a mi també em van deixar altres persones amb els seus coneixements i passions. Totes aquestes coses són com les pedres (totes diferents) que conformen el marge que sustenta la meva vida; un marge com els de pedra seca de llicorella que trobem a les nostres muntanyes.
Us parlaré del Sant Boi i del tot el Baix Llobregat que m’apassiona i que té que veure amb el seu patrimoni històric i amb el seu entorn natural. De fet, aprofitaré aquest bloc per continuar amb els meus articles que he escrit fins ara en el “Mirall del Baix” i que, malauradament, ha finalitzat la seva publicació.
Però també us parlaré de música, compartint amb vosaltres els meus descobriments que moltes vegades no tenen res que veure amb l’anomenada música comercial o amb els “40 principales”. I també de fotografia, de literatura, de viatges, de cultura excursionista i també... opinaré de política; en fi, desitjo que el meu bloc sigui un autèntic “magatzim” i que us interessi i en trèieu profit personal. No cal dir que també espero els vostres comentaris i, d’aquesta manera, interactuar amb tots vosaltres.
No voldria acabar sense donar les gràcies a Josep Maria Comas que gràcies al seu curset m’ha permès iniciar-me en el món blocaire i llançar-me en aquesta meravellosa piscina de la comunicació global.