31 de març, 2008

Rutes pel Baix Llobregat (II)

Ja estem a la primavera i us proposo que continueu coneixent els espais naturals del Baix Llobregat. A la segona guia que vaig fer de Rutes pel Baix Llobregat trobareu recorreguts pel Parc Natural del Garraf, per la Serra de les Ferreres i pel Delta del Llobregat. Aquesta guia també té uns 10 anys com la primera i és possible que hagin informacions una mica desfasades perquè el nostre territori ha canviat molt en aquest temps –sobretot, pel pas de noves infraestructures-.
En l’àmbit de la meva població, Sant Boi de Llobregat, trobareu un interessant recorregut –que es pot fer també amb bicicleta- fins a les Basses de Can Dimoni passant pel territori de la Marina a dins del Parc Agrari del Baix Llobregat.
Espero que us passeu bé fent les rutes igual que jo vaig fruir fent-les i preparant-les.

2 comentaris:

Cornellanenc ha dit...

Ja que vindré a Sant Boi a buscar un plànol de la muntanya de Sant Ramon, a aquests llibres també estan a la venta? El Primer volum el vaig poder descarregar, el segon amb aquest format no puc.

elmarge ha dit...

Envia'm un correu (al meu perfil el trobaràs) i te l'envio en format pdf.

Salutacions,